۱۴ واحد مسکن مددجویی در شهرستان کامیاران ساخته و تحویل مددجویان زیر پوشش این نهاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا خوشبخت رئیس کمیته امداد کامیاران گفت: این نهاد متعد شده امسال ۹ واحد مسکونی برای مددجویان شهری و ۸ واحد برای مددجویان روستایی بسازد که این تعهد تاکنون ۹۵ درصد تحقق یافته است.

او با بیان اینکه تا زمان تحویل برای این ۱۴ واحد مددجویان ۲۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: از این میزان اعتبار ۹ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال کمک بلاعوض کمیته امداد، پنج میلیارد و ۴۲ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن، پنج میلیارد و ۹۸ میلیون ریال مساعدت خیرین و آورده خود مددجویان بوده است.

خوشبخت تحقق ۱۰۰ درصدی این تعهد تا پایان سال را نیازمند کمک خیرین و مسوولان دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان اعلام کرد و یادآور شد: تامین مسکن مددجویان رفع ۶۰ درصد از مشکلات زندگی آن‌ها است.

رئیس کمیته امداد کامیاران با اشاره به اینکه علاوه بر کمک بلاعوض برای هر واحد نیز تسهیلات قرض الحسنه نیز پرداخت شده است، تاکید کرد: متراژ هر کدام از این واحد‌ها ۵۱ متری است.

او در خصوص مسکن مددجویان این نهاد در روستا‌ها نیز گفت: فاز اول ساخت ۱۰۰ واحد مسکن روستایی با همکاری سپاه شهرستان از سال گذشته آغاز شده ضمن اینکه در سال جاری ۴۴ واحد مسکونی مددجویان را تعمیر و بازسازی کرده که ۲۵ مورد آن‌ها روستایی و باقی شهری است.

خوشبخت با بیان اینکه از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد ۱۰۰خانواده در اولویت ساخت مسکن هستند، اضافه کرد: رفع مشکل مسکن مددجویان به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیاز‌ها در دستور کار این نهاد است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.