سرپرست فرمانداری ویژه دزفول، تحریم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان را نشانی دیگر از عجز و ناتوانی آمریکا دانست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن‌عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به تحریم سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تحریم این فرمانده نشان از هراس دولت آمریکا از امت اسلام است.

او فرزندان خوزستان را راست قامتانی دانست که از تحریم‌های دشمن هراسی ندارند و بیان داشت: دشمن یک بار دیگر در اوج عجز و ناتوانی، تحریم را به عنوان حربه‌ای ناکارآمد برای خادمان صدیق و انقلابی این مرز و بوم به کار برد.

بن عباس تصریح کرد: تحریم فرزند دزفول سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان نه هراسی بر دل ایجاد می‌کند و نه اثری خواهد داشت.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان با محکومیت حرکت مضحک و اقدام بی‌اثر آمریکا در تحریم سرتیپ پاسدار شاهوارپور این اقدام را نشانه روشن استیصال دشمن زبون و هراس دولت آمریکا از امت اسلام می‌دانند.

این مقام مسئول اظهار داشت: تحریم دولتمردان مستکبر ایالات متحده علیه فرمانده ارشد سپاه خوزستان، نشان از حقانیت ملت ایران و مردمی بودن سپاه پاسداران است و باعث اتحاد بیش از پیش ملت می‌شود.

امید بن‌عباس بیان کرد: این اقدام انگیزه جوانان سلحشور سرزمین ایران اسلامی را برای نبرد با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دوچندان می‌کند.

او ضمن محکومیت این اقدام آمریکا از خدمات ارزشمند، جهادگونه و بی‌دریغ سرتیپ پاسدار شاهوارپور در عرصه‌های مختلف قدردانی و گفت: بدون شک این تحریم موجب عزتمندی مجموعه سپاه سرافراز و شهید داده استان خوزستان می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.