مردم مناطق سیل زده نگران اسناد مالکیت خود نباشند

خبرگزاری میزان-نداشته باشند.

مردم مناطق سیل زده نگران اسناد مالکیت خود نباشندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، اظهار داشت: یکی از نگرانی‌های مردم مناطق سیل زده مربوط به اسناد مالکیتشان است که در این رابطه دستگاه قضایی استان هرمزگان اطمینان می‌دهد که هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و مردم مطمئن باشند که در صورت از بین رفتن اسنادشان، صدور گواهی موقت و اسناد المثنی با مانعی روبه رو نیست.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه از مردم خواست با مراجعه به دادگستری شهرستان جاسک نسبت به صدور گواهی موقت و رفع مشکل اسنادی در اسرع وقت اقدام کنند.

وی بر ضرورت ادامه روند امدادرسانی به سیل زدگان نیز تأکید کرد و گفت: امروز یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های گوناگون و همه مردم، تلاش برای کاستن از آلام هموطنان سیل زده است.

صالحی یکی دیگر از وظایف دستگاه قضایی برای کاهش درد و رنج مردم سیل زده را تلاش در جهت تأمین امنیت مناطق آسیب دیده بیان کرد و گفت: رؤسای دادگستری این حوزه‌های قضایی، تمهیدات لازم را برای تأمین امنیت هر چه بیشتر مناطق درگیر سیل اندیشیده اند و مردم بدانند که دستگاه‌های انتظامی و امنیتی نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کنند.

گفتنی است در جریان سیل اخیر در مناطق شرقی استان هرمزگان بسیاری از مردم اسناد و حتی مدارک شناسایی خود را نیز از دست داده اند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.