آتش سوزی مهیب کارخانه تولید ایزوگام در حومه مشهد با تلاش آتش نشانان مهار شد.

آتش سوزی مهیب در کارخانه ایزوگام مشهدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرآتشیارمجید فرهادی مسئول آتش نشانی مشهد گفت: بامداد امروز شنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر  وقوع انفجار توام با آتش سوزی در کارخانه ایزوگام گزارش دادند.
 
او تصریح کرد: در یکی از مخازن یک کارخانه تولید ایزوگام در جاده مشهد به کلات، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۱،۲۹،۳۸،۴۵و۳۷سازمان آتش نشانی  مشهد را بهمراه خودرو‌های سبک و سنگین اطفائ حریق به محل آتش سوزی در روستای کلاکوب اعزام کرد.

این مقام مسئول در آتش نشانی  مشهد گفت: آتشنشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند انفجار به همراه حریق در یکی از مخازن نگهداری قیر این مجموعه به وقوع پیوسته و شعله‌های آتش در حال گسترش به سایر قسمت‌های این کارخانه است .
 
او تصریح کرد: بلافاصله آتش نشانان به چندین گروه تقسیم و ضمن مهار آتش سوزی عملیات اطفاء کامل حریق را انجام داده و از سرایت آتش به انباراصلی و مجموعه نگهداری مواد اولیه جلوگیری بعمل آوردند.

این مقام مسئول در آتش نشانی  مشهد گفت:خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده و علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در آتش‌نشانی مشهد دست بررسی است.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.