براساس نقشه های هواشناسی امروز با گستره فعالیت سامانه بارشی برای برخی مناطق کشور بارش باران پیش بینی می شود.

فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور/سامانه جدید بارشی در راه استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس خروجی آخرین مدل‌های هواشناسی با گستره فعالیت سامانه بارشی امروز در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش پیش بینی می‌شود که شدت بارش در لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری، جنوب آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، شمال و شرق خوزستان و برخی نقاط ایلام خواهد بود.

روز یکشنبه با ادامه فعالیت این سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان شاهد ابرناکی و بارش خواهیم بود که در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به شکل برف و در مناطق جنوبی گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه خواهد بود.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی وزش باد شدید در جنوب سیستان و بلوچستان / آسمان پایتخت بارانی می‌شود


پیش بینی بارش پراکنده برای سواحل دریای خزر در روزهای آتی

روز دوشنبه برای سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و مناطقی از مرکز بارش باران و برف و برای جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سه شنبه فعالیت این سامانه در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز مرکزی و غرب دریای خزر و برخی نقاط مرکز کشور خواهد بود و چهارشنبه گستره فعالیت این سامانه نیمه غربی و قسمت‌هایی از جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار