امام جمعه موقت اهل سنت چابهار گفت: سیلزدگان جنوب استان نیازمند امدادرسانی، بازگشایی راه‌ها، تامین آب و موادغذایی هستند.

سیلزدگان سیستان و بلوچستان نیازمند امدادرسانی هستندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالواحد بزرگزاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت:سیلزدگان جنوب استان بویژه مردم مناطق دشتیاری، دلگان‌ها، عوریکی، تلنگ، پیرسهراب، زرآباد، بنت و کاجو قصرقند نیازمند امدادرسانی، بازگشایی راه‌ها، تامین آب و موادغذایی هستند.

او افزود: مسوولان کشوری نظیر فرماندهان سپاه پاسداران، رییس مجلس شورای اسلامی، وزرای راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، نیرو و سایر مسوولان کشوری و لشکری با حضور در منطقه برای رسیدگی و امدادرسانی به سیلزدگان تلاش کردند که قابل تقدیر است.

او  بیان کرد: مدیریت برای ارسال کمک به دست نیازمندان ضعیف است و باید به طور هماهنگ موادغذایی و سایر اقلام درست توزیع شود تا همه سیلزدگان بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت اهل سنت چابهار بر جبران خسارت ویرانی‌های سیلاب، بازگشایی اصولی راه‌ها، تامین موادغذایی و آب، ارائه خدمات بهداشتی و بازگشایی مدارس پس از یک هفته تعطیلی تاکید کرد و افزود: مردم برای کمک به سیل زدگان سنگ تمام گذاشتند.

او با قدردانی از تلاش‌های استاندار سیستان و بلوچستان بویژه فرماندار چابهار خاطرنشان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب برای امدادرسانی به سیلزدگان این استان خیلی مفید بود.

مولوی بزرگزاده اظهار داشت: سفر رییس جمهوری به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان امدادرسانی را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم خسارت‌ها و ویرانی‌ها زودتر درست شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار