رضا مدرس گفت: بر اثر سیل بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهرستان های بشاگرد و جاسک خسارت وارد شد.

خسارت ۹۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های شهرستان جاسک و بشاگرد / بازسازی مناطق سیل زده در دستور کاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  رضا مدرس ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بر اثر سیل هفته قبل در استان هرمزگان ،بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های جاده، برق و آب در شهرستان های بشاگرد و جاسک خسارت وارد شد.

رضا مدرس افزود: این خسارت تنها مربوط به بخش زیرساخت‌های این شهرستان هاست و هنوز خسارات به منازل مسکونی ارزیابی نشده است.

او گفت: در حال حاضر همه محور‌های اصلی در این شهرستان‌ها بازگشایی و تردد مسیر جاده جاسک به کنارک در محدوده استان هرمزگان برقرار شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: برای  ۱۰ روستای مجاور جاده جاسک- کنارک نیز راه‌های موقت ایجاد شده است.

مدرس گفت:در شهرستان جاسک برق ۶۴ روستا قطع شده بود که اکنون ۵۲ روستا وصل شده است، اما برق ۱۲ روستا به علت بسته بودن مسیر جاده هنوز وصل نیست.

اوافزود: ۴ سورتی پرواز در شبانه روز اقلام و کمک‌های غذایی به سیل زدگان بویژه در مناطق سیل زده ارسال و بیماران را به مراکز درمانی شهرستان منتقل می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: به علت جمعیت بالای مادران باردار در این مناطق، ماما بصورت شبانه روز در مراکز درمانی مستقر شده است.

مدرس  افزود: برق ۱۱۰ روستا در بشاگرد نیز به علت سیل زدگی قطع شده بود که اکنون برق ۷۲ روستا وصل شده است.

او گفت: اوضاع مناطق سیل زده تا روز شنبه عادی  و کار بازسازی  آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.