فعال اصولگرا گفت: عملیات شهید سلیمانی بیش از هرچیز نشان دهنده قدرت و استقلال ماست و اینکه ما دارای گفتمان مستقلی هستیم.

/لطف الله فروزنده معاون پارلمانی دولت دهم در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه این هفته تهران، گفت: قطعا نماز مقام معظم رهبری در این مقطع زمانی یک نماز مهم و حماسی در یک برهه مهم تاریخی است.

او با اشاره به عملیات شهید سلیمانی ادامه داد: به هرحال آمریکایی‌ها به کشور ما تجاوز کردند و سردار بزرگ ما را به شهادت رساندند که البته سپاهیان عزیز ما با قدرت و قوت با اینها برخورد کرده و ضربه بزرگی به اینها زدند که موجب شکسته شدن ابهت آمریکایی‌ها درجهان شد، پس طبعا  مقام معظم رهبری پیام مهمی به جهانیان خواهند داشت.

فروزنده افزود: حوادثی که در کشور پیش آمد و بصیرتی که مردم چه درباره سقوط هواپیما، سیل و حوادث طبیعی از خود نشان دادند نشان می‌دهد کشور وارد یک مقطع جدید در مبارزه با دشمن شده است؛ بنابراین معتقدم که پیام و تحلیل رهبری می‌تواند یک حرکت نو و جدید باشد.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: از سویی دیگر ما در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و تقریبا یکسالی از صدور فرمان گام دوم انقلاب می‌گذرد و لازم است که ابعاد آن به خوبی تبیین شود.

معاون پارلمانی دولت دهم با اشاره به حمله سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد گفت: تا حالا کسی در جهان وجود نداشته که به آمریکا اینگونه پاسخ دهد و این پاسخ گفتن ایران به آمریکا بیش از هرچیز نشان دهنده قدرت و استقلال ماست و اینکه ما دارای گفتمان مستقلی هستیم.

او ادامه داد: البته همانطور که گفته شده این شروع کار بود، زیرا قطعا جریان مقاومت در منطقه حرکت اساسی تری هم خواهد داشت و نقطه شروع خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد شد و این توطئه ها به جایی نخواهد رسید، زیرا ملت ما بسیار بصیر و آگاه است و من متاسفم برای برخی‌ها که خدمات چهل ساله سپاه را در نظر نگرفتند.

فروزنده با اشاره به خدمات سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: از همان روزهای اول تشکیل سپاه جوانان عاشق ، خدمتگذار و تحصیل‌کرده به خدمت سپاه در آمده ، قائله کردستان را ختم کرده ، زنجیره توطئه ها را از بین بردند و جنگ را اداره کردند. همچنین بعد از جنگ هم توان نظامی کشور را بالا بردند ودر صحنه های مختلف حضور یافتند.

فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: متاسفم برای برخی از سلبریتی های که متاسفانه توجه ندارند که اگر در کشور امنیتی وجود دارد و اینها می‌توانند کار و تلاش کنند به برکت نظام جمهوری اسلامی و سپاه و امثال سپاه است. به هرحال سپاه فرزندان واقعی و جوانانی هستند که در خدمت نظام و ارزشهای نظام ، امنیت مردم و خدمت به مردم هستند.

او با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی تاکید کرد: شما شاهد هستید که هر جا مردم مشکل دارند، سپاه پاسداران حضور پیدا کرده و خالصانه به مردم خدمت می‌کند و به هرحال این خطای انسانی اتفاق افتاده، اما بی انصافیست که ما بخواهیمی کل خدمات سپاه را زیر سوال ببریم و ملت ماهم انصافا مخصوصا خانواده های مصیبت دیده بسیار بزرگوانه با این مساله برخورد کردند و انشاالله این حوادث مقدمه پیروزی های بزرگی است زیرا خداوند وعده داده که ان مع العصر یسرا.

فروزنده درباره اقدام سردار حاجی زاده گفت: البته این حوادثی که پیش آمد برای همه ماهم تلخ بود، ولی از این جهت که خود سپاه آمد جلو و خالصانه و عاشقانه از مردم عذرخواهی کرد  باعث شد که نزد مردم بزرگ شود پیش مردم بزرگ شدند و انشاالله با قدرت و قوت مردم پشتیبانی خواهد کرد که ضربات کاری به دشمن بزنند و دشمن فکر هرگونه تجاوز به کشور را از سر بیرون کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۰ ۲۶ دی ۱۳۹۸
بله سالها کسی. یعنی هیچکشوری شهامت. اینک کوچکترین پاسخی به تروریست جهان بده نبوده. کسی نبود بجزسپاه قدرتمداران. عزیز. که چنان مردم ایران احساس غرورکردن.کهسالهامردم ایران یادشاننرود. اماخیلی
آخرین اخبار