فرمانده انتظامی استان از کشف ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم پوشاک تاناکورای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

وشاک تاناکورای قاچاقبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پاسگاه قزانچی حین گشتزنی در محور کرمانشاه - کامیاران، به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که پس از مشاهده خودروی پلیس مسیر خود را به صورت ناگهانی و به سمت جاده فرعی تغییر داده مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به مهار هر ۲ خوردو شده و نسبت به بازرسی از آن‌ها اقدام کردند.
سردار جاویدان یادآوری کرد: در این بازرسی‌ها ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم پوشاک تاناکورای قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس استان کرمانشاه برشمرد و گفت: آمار کشفیات قاچاق از ابتدای سال جاری تا نیمه دی ماه و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

 


کشف ۳۰ راس دام قاچاق در سنقروکلیایی

 


فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۳۰ راس دام قاچاق در این شهرستان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حمل دام مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۳۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۷۰۰ میلیون ریال می‌رسد، کشف شد.
سرهنگ احمدی فرد تصریح کرد: راننده کامیون نز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.


۲۱ توزیع کننده مواد مخدر در هرسین دستگیر شدند

 


فرمانده انتظامی هرسین گفت: با تلاش ماموران پلیس این شهرستان از ابتدای دی ماه تاکنون ۲۱ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده اند.

سرهنگ "همت علی شکری" اظهار داشت: این تعداد توزیع کننده در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

او ادامه داد: علاوه بر آن، حدود ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳ خودرو نیز که از آن برای حمل و جایه جایی مواد استفاده می‌شد، توقیف شد.
سرهنگ شکری در پایان از شهروندان خواست گزارشات خود در زمینه مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ وشماره تلفن ۴۵۱۲۳۴۶۰ با پلیس شهرستان در میان بگذارند.



انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.