دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود از اهدا قریب به ۱۶۰ بخاری گازسوز به محلات اسلامی شاهرود در آستانه فصل سرما خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام مهدی اسماعیلی دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با اشاره به اهدا بخاری گازسوز به خانواده‌های نیازمند محلات اسلامی شاهرود گفت: در آستانه فصل سرما و خدمت رسانی و محرومیت زدایی در محلات اسلامی، ۱۵۴ بخاری گازسوز به خانواده‌های نیازمند محلات اسلامی شاهرود اهدا شد.

او افزود: این بخاری‌ها به همت خیرین، بسیج سازندگی، قرارگاه استانی شهید شاطری محلات اسلامی و سپاه ناحیه شاهرود تهیه شده است.

دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود تصریح کرد: این خانواده‌های نیازمند توسط شورای محلات اسلامی چهارگانه، فدک، شهید بهشتی، قائمیه و مهدیه شاهرود شناسایی شده اند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه تلاش ما در قرارگاه شهید شاطری خدمت رسانی به مردم و حمایت از آن‌ها توسط خودشان است گفت: شورا‌های محلات اسلامی با حضور مردم در تلاش برای رفع مشکلات آن محلات در همه زمینه‌ها هستند که تاکنون خدمات ارزشمندی با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسانی به آنان انجام شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.