سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بدون افتتاحیه برگزار می شود

امسال سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بدون افتتاحیه برگزار می شود و سینماگران ایرانی به کمک سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان می روند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از مصوبه شورای سیاست‌گذاری این رویداد خبر داد و گفت: امسال با توجه به فضای عمومی جامعه وهمدردی با خانواده‌های داغدار حوادث تلخ اخیر، جشن برنامه افتتاحیه فیلم فجر برگزار نمی‌شود.

وی گفت: مقرر شده تا به پیشنهاد اهالی سینما در یکی دو روز قبل از آغاز نمایش آثار به همراه هنرمندان و با حمایت شهرداری تهران که امسال حامی اصلی جشنواره فیلم فجر است برای کمک و التیام‌ به آسیب‌دیدگان مناطق سیل‌زده، سفری به استان سیستان و بلوچستان انجام می شود.

داروغه‌زاده گفت: سینماگران ایرانی مثل همیشه و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در این حرکت انسان‌دوستانه مشارکت خواهند داشت.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
اصلا باید این جشنواره رو تعطیل کنن آخه این سالها که جشنواره برگذارشد سینمای ما به کجا رسید چه گلی به سر ما زد غیر از این که شاهد فیلمهای مبتذل و رکیکی هستیم که دیگه حتی جرات نمیکنیم خانوادگی بریم سینما غیر از این که شاهد یک مشت به اصطلاح بازیگر هستیم که ایران را درشان خود نمیدونن و حاضر نیستن بچه شونو ایران بزان یا با فخر فروشی و خودشیفتگی خود با امنیت روحی مردم بازی میکنن
آخرین اخبار