فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بی فایده خواندن تلاش دشمنان برای مقابل هم قرار دادن مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران، گفت : این توطئه تکراری با هوشیاری دو طرف بازهم راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : نمونه تلاش‌های دشمنان برای ایجاد نفاق و دو دستگی در کشور را می‌توان در جریان اخیر سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که به شهادت جمعی از هموطنانمان انجامید، مشاهده کرد.

او گفت : دشمنان با استفاده از فرصت پیش آمده همه توان و تلاش خود را بکار بستند که بتوانند با تفرقه افکنی و بیان برخی موضوعات بی پایه و اساس از اتحاد و همدلی میان مردم کاسته و آن‌ها را مقابل مسئولان نظام قرار دهند.

جاویدان گفت: انسجام و اتحاد ملی که پس از تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور ایجاد شد دشمنان را ترساند و از این رو تلاش کردند تا بر این همدلی خدشه وارد کنند که البته بازهم ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه اتحاد و همدلی میان مردم استان و کارکنان نیرو‌های مسلح را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمونه این همدلی در جریان اغتشاشات دی ماه به خوبی خود را نشان داد و هم مردم ولایتمدار و هم نیرو‌های مسلح تمام قد از انقلاب و نظام دفاع کردند.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با همه توان به دنبال تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب است، گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته پلیس جمهوری اسلامی هر سال بیش از گذشته به تراز انقلاب نزدیک می‌شود.

جاویدان گفت: در سال‌های اخیر شاهد محبوبیت روز افزون پلیس میان مردم و اعتماد عمومی نسبت به کارکنان خدوم و زحمتکش آن بوده ایم که این برای مجموعه ناجا افتخار است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان نیز همواره تلاش کرده اند تا در مسیری که رهبر معظم انقلاب تبیین کرده اند قدم برداشته و خدمتگذار خوبی برای اقشار مختلف باشند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.