مدیر اجرایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هجمه کانال‌های فوتبالی در فضای مجازی تیم صنعت نفت را خسته کرده است.

مهران فرقانی مدیر اجرایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت این تیم عنوان کرد: هجمه رسانه‌ای و کانال‌های فوتبالی در فضای مجازی تیم صنعت نفت آبادان را خسته کرده است. تشخیص راستگویی افراد در فوتبال کمی سخت است. بازیکن کلیدی ما را هوایی کردند تا به پرسپولیس برود.

او افزود: تیم پرسپولیس مربی نداشت. بازیکن ما مایل به جدایی بود و باشگاه نفت با این همه سال قدمت در فوتبال و تعداد پرشمار هوادار کاملا تحت فشار بود. در هر صورت عیسی جزو بازیکنان کلیدی ما است و امیدوارم روند رو به رشد او همانند نیم فصل اول ادامه داشته باشد.

هجمه‌ها علیه تیم ما زیاد بود

مدیر اجرایی تیم صنعت نفت بیان کرد: ما قصد داریم از فوتبال لذت ببریم، اما کسانی که هجمه‌ها را به ما وارد می‌کنند در نحوه کار ما خدشه وارد می‌کنند. تیتر یک روزنامه‌های ما را آندره آ استراماچونی، گابریل کالدرون، یحیی گل محمدی و عیسی آل کثیر تشکیل می‌دادند. همین هجمه‌های رسانه‌ای بازیکن را مقابل باشگاه قرار می‌دهد. به عیسی آل کثیر این اتفاق محدود نمی‌شود.

فضای فوتبال ایران سالم نیست

او افزود: فضای فوتبال اکنون مناسب نیست. حتی در این فضای ناسالم فوتبال و هجمه‌های رسانه‌ای در مورد انتقال گل محمدی از تیم شهرخودروی مشهد به پرسپولیس معلوم نبود که کدام مدیر عامل درست می‌گوید. مثلا حمیداوی معتقد بود که تحت فشار یحیی را به پرسپولیس دادند، اما پرسپولیسی‌ها مذاکرات مستقیم با این سرمربی را باور داشتند.

عیسی زاده سالم‌ترین مدیر فوتبالی است

فرقانی در مورد عملکرد مسئولان باشکاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: با وجود پیشنهادات متعدد چهارمین سالی است که در صنعت نفت آبادان حضور دارم. سالم‌تر از هیئت مدیره صنعت نفت و علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه ندیده ام. در این فضای رسانه‌ای ما تنها سکوت کردیم و برخورد ما کاملا مشخص است. افرادی که این همه چالش برای ما درست کردند مطمئنا همه را در تیم‌های خودشان می‌بینند.

او در انتها گفت: انشاالله شرایط مالی باشگاه هم به زودی تغییراتی خواهد داشت و همه چیز رو به بهتر شدن پیش خواهد رفت. ما بدنه تیم را حفظ کردیم. امسال اسکوچیچ واقعا از نظر فنی تیم را متحول کرده است و باید این روند به دور از روند تنش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار