همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مرکز نیکوکاری مسجدحضرت ابوالفضل (ع) محله خیابان ۷ تیر زنجان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افتتاح شد.

مرکز نیکوکاری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خیابان ۷ تیر زنجان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در افتتاح این مرکز به اهمیت و جایگاه مسجد در اسلام و کارکرد‌های مهم آن در جهت ایجاد همبستگی‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت:به کمک خیرین ونمازگزاران این مسجد خدمات قابل توجهی برای امورمحرومین ونیازمندان انجام می‌شود که با افتتاح مرکز نیکوکاری کمک‌ها با قدرت وقوت بیشتری عرضه می‌شود.
 
او هدف از راه اندازی مراکز نیکوکاری محلات راجذب کمک‌های خیرین در سطح محله و توزیع آن در سریع‌ترین زمان بین نیازمندان همان محله، بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در محله برای رفع مشکلات نیازمندان واقعی دانست.
 
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تاکید براینکه چراغ حمایت از نیازمندان باید برای همیشه روشن بماند افزود:واگذاری امور به مردم باعث افزایش اعتماد عمومی واطمینان بخشی در جامعه می‌شود.
 
صفری مسجد حضرت ابوالفضل (ع) را از مساجد فعال استان عنوان کردوگفت:اعزام مددجویان به مشهد مقدس، احداث وتعمیر مسکن برای افراد بی بضاعت، تامین جهیزیه، توزیع روزانه نان مهربانی به نیاز‌مندان وتهیه سبد‌های معیشتی از فعالیت‌های این مسجدونمازگزاران خیر ونیکوکار این محله است.
 
حضرت آیت اله خاتمی نماینده، ولی فقیه وامام جمعه معزز زنجان نیز دراین مراسم کمیته امداد را یادگار ارزشمند امام دانست وگفت:معمار کبیر انقلاب با اندیشه زیبای خود کمیته امداد را تاسیس فرمودند که این نهاد مقدس در استان زنجان کار‌های مهم وبا اهمیتی برای محرومان ونیازمندان انجام داده است.
 
او با اشاره به اینکه تا به امروز خدمات خوبی مخصوصا در بعد اشتغال وتوانمندی افراد صورت گرفته است گفت:یکی از ابتکارات خوب کمیته امداد ایجاد مراکز نیکوکاری در مساجد است تا نیاز افراد آبرومند به دست مردمان خیر ونیکوکار همان محل برطرف شده وشخصیت افراد حفظ شود.
 
امام جمعه زنجان یکی دیگر از خدمات ارزشمند کمیته امداد را جمع اوری زکات فطره وواریز آن به حساب نیازمندان در همان روز عنوان کردواز تلاش‌های کارگزاران این نهاد تقدیرنمود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
فقط این اذان مسجد رو هم عوض کنن و یه اذان خوب بندازن تو بلندگوی مسجد خیلی خوب میشه.اذانش مناسب نیست،خیلی اذان حزین و اندوهناکی میندازن تو بلندگوی مسجد