مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۲۵ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات خودرو در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: سارق قطعات خودرو با ۸ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان آستانه‌اشرفیه و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

او با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد، گفت: سارق ۳۵ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست: در صورت امکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و فرمان تجهیز کرده و از قرار دادن مدارک، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل پرهیز کنند.

کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی از اینکه فردی با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ قصد انتقال مواد مخدر به گیلان را دارد مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و زیر نظر گرفتن نامحسوس محور‌های مواصلاتی شهرستان رودبار خودروی مورد نظر را هنگام تردد در مسیر جنوب به شمال شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی رودبار با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار داشت: در این راستا متهم یک مرد ۴۹ ساله و همدستش که یک زن ۴۷ ساله بود، دستگیر شدند.

سرهنگ فیضی تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.