فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: پاسداران و بسیجیان این شهرستان ۵۰۰ میلیون ریال به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان کمک کردند.

کمک ۵٠٠ میلیون ریالی پاسداران و بسیجیان ایرانشهر به سیلزدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ حسین پودینه فرمانده سپاه ایرانشهر اظهار داشت: پس از وقوع حادثه سیل و آغاز عملیات امداد و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان پاسداران و بسیجیان این شهرستان نیز به کمک سیلزدگان شتافتند.

او بیان کرد: پاسدران و بسیجیان ایرانشهر اقلامی شامل پتو، کنسروجات، آب معدنی، پوشاک، روغن، قند، کفش، میوه، فرش، پتو، ظروف آشپزخانه و چادر اهدا کردند.

فرمانده سپاه ایرانشهر ارزش کمک‌های پاسداران و بسیجیان به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را افزون‌بر ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تعدادی از بسیجیان این شهرستان نیز در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به سیلزدگان به منطقه اعزام شدند.

ورود سامانه بارشی و بارندگی‌های سیل آسا در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان بویژه نیمه جنوبی راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان به طور کامل قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیرو‌های امدادی تاکنون راه ۵۰۰ روستا باز شده است و دلیل و شرایط بد جوی در روز نخست امکان امداد رسانی بسیار محدود بود، اما پس از آن کار امداد رسانی و ارائه خدمات به سیل زدگان بوسیله قایق، چرخ‌بال و روستا‌هایی که ارتباط زمینی آن‌ها برقرار شده بوسیله خودرو‌های سبک و سنگین با سرعت ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار