مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۴ شرکت مسافربری در استان فعال است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: ۲ هزارو ۶۲۱ نفر راننده سخت کوش در بخش مسافری استان اردبیل مشغول فعالیت هستند.

او تصریح کرد:۵۸۱ دستگاه سواری، ۳۷۰ دستگاه اتوبوس و ۲۱۴ دستگاه مینی بوس در حوزه جابجائی مسافر به مردم عزیز خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل جابجائی یک میلیون و ۵۶۳ هزار نفر مسافر در ۹ ماهه گذشته در استان را بیان کرد و گفت: برای رفاه حال مسافران اداره کل راهداری در طول سال به بهای بلیط‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی -رفاهی بین‌راهی، کنترل ناوگان از طریق سپهتن، انجام فرائض دینی و شرعی درحین سفر و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی ناوگان عمومی نظارت مستمر و ویژه‌ای دارد.

رحمتی افزود: در کنار موارد اشاره شده به زمان حرکت اتوبوس‌ها و عدم توقف آن‌ها در میادین شهر نیز نظارت ویژه‌ای می‌شود که این مهم برای اولین بار در استان اردبیل اجرا شد و با تلاش همکاران زمان توقف در میادین به صفر رسیده است.

او از ابلاغ منشور حقوقی مسافر به پایانه‌های مسافربری خبر داد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۰۰۰۱۴۱، شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند تا به شکایت‌های واصله در کمترین زمان در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.