معاون اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: پنج هزار راس دام سبک از نوع مولد در بین خانواده‌های مرزنشین استان توزیع شد.

توزیع دام سبک در بین خانواده‌های مرزی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا تازیکی معاون اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: پنج هزار راس دام سبک در بین ۲۲۰ نفر از جامعه هدف خانواده‌های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.

او افزود: این تعداد دام در هفت شهرستان تربت جام؛ خواف، صالح آباد، زاوه، سرخس، تایباد و کلات با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال توزیع شده است.

او ادامه داد: در حال حاضر یک تیم ۲۰ نفره در حوزه‌های مشاوره بازدید و توزیع انواع خوراک کارشناسی شده در این طرح فعالیت دارند.

او تصریح کرد: تعداد دام واگذار شده در این مناطق ۱۰۰ درصد بیمه بوده و افراد واجدالشرایط و متقاضی تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار می‌گیرند.

معاونت اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: انتظار می‌رود توزیع این تعداد دام تا پایان سال جاری به ۱۲ هزار راس برسد.

در دو سال گذشته افزون بر هزار و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در خراسان رضوی مشغول به کار شده اند.

شهرستان تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
 
انتهای پیام // ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار