رئیس اداره درآمد وخدمات مشترکین  آب و فاضلاب روستایی البرزگفت: هزار و ۵۲۰ فقره کنتورخراب مشترکین درشرکت آب وفاضلاب روستایی استان البرز تعویض شد.

تعویض بیش از هزار فقره کنتور مشترکین آب وفاضلاب روستایی در البرزعلی نور، جلالوند رئیس اداره درآمد وخدمات مشترکین  آب و فاضلاب روستایی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت : به منظور مدیریت مصرف وجلوگیری از هدر رفت آب و استاندارد سازی انشعابات در سطح روستا‌های استان از اول سال تا کنون این شرکت نسبت به تعویض تعدادهزار و ۵۲۰ کنتور خراب اقدام نموده است.

جلالوند افزود:همچنین تعداد ۴۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در خارج از بافت روستا‌های استان شناسایی شد که از این تعداد ۱۹۰ مورد آن‌ها تعیین تکلیف ونسبت به اخذ آب بهای مصرفی اقدام لازم انجام شده  است.

او گفت: این نوع مشترکین بعنوان کاربری آب موقت (غیر دائم) در سیستم مشترکین ثبت و ضبط گردیده اند.

رئیس اداره درآمد وخدمات مشترکین  آب و فاضلاب روستایی البرز افزود: افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / ر. م 

برچسب ها: آب و فاضلاب ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۰:۲۹ ۲۶ دی ۱۳۹۸
دستتون دردنکنه سلامت باشید.