۱۰ کیلومتر از محور بجنورد جنگل گلستان تا دهه فجر امسال بهره برداری می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   رضا رجب زاده گفت : بهره برداری کامل از پروژه بزرگراه بجنورد جنگل گلستان یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که باید تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد.

رجب زاده گفت: برای تحقق این مصوبه تاکنون اعتبارات لازم تخصیص یافته است و سهم اعتبارات سال ۹۸ نیز تا پایان سال به طور کامل تخصیص خواهد یافت.

او افزود : تا پایان امسال  ۱۲ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان زیر بار ترافیک خواهد رفت و بعد از آن مقطع به مقطع بهره‌برداری خواهیم داشت.

رجب زاده در ادامه بر تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان به سامانه پایش هوشمند سپهتن تاکید کرد و کفت: اداره کل راهداری استان بر نصب این سامانه بر وسایل حمل و نقل جاده ای به ویژه دارای محمولات خطرناک نظارت داشته باشد.

او در ادامه بر ایجاد تمهیدات لازم در استان برای پذیرش مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: امسال در مقایسه با سال گذشته زیرساخت‌های بهتری در حوزه راه و گردشگری در استان ایجاد شده است و باید در زمان باقیمانده نیز تقویت شود.

رجب زاده همچنین خطاب به اداره کل راه و شهرسازی استان بر آسفالت جاده و روکش نمودن راست گرد‌های تقاطع ارکان در محور بجنورد به اسفراین تا پایان سالجاری تاکید کرد.

انتهای پیام/ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.