معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج از برپایی نمایشگاه خوشنویسی خط شکسته نستعلیق تحت عنوان "خط وخال " در سنندج خبر داد.

نمایشگاه خوشنویسی  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سه رکوت نجفی معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: این نمایشگاه از آثار محمدصدیق غلامی از هنرمندان شاغل در شهرداری است که با حمایت شهرداری وشورای اسلامی برای اولین بار و بصورت انفرادی برپا می‌شود.

او افزود: بسیاری از کارکنان این شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت می‌کنند که یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی حمایت از فعالیت‌های این هنرمندان و ورزشکاران است.

 نجفی بیان کرد: محمد صدیق غلامی یکی از هنرمندان بنام شاغل در شهرداری است که قریب به چهار دهه است در عرصه هنر خوشنویسی فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج یادآور شد: این هنرمند بنام که ۳۰ سال مدرس انجمن خوشنویسی شعبه سنندج است در عرصه هنر خوشنویسی آثار ماندگاری خلق نموده است.

 نجفی افزود: در راستای حمایت از این هنرمند و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر برپایی نمایشگاه خوشنویسی خط شکسته نستعلیق تحت عنوان خط وخال در سنندج برپا می‌شود.

او گفت: ۴۰ اثر از آثار این هنرمند نامی در این نمایشگاه برای اولین بار و بصورت انفرادی در معرض دید هنرمندان وعلاقمندان به این هنر زیبا قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی وامور اجتماعی شهرداری سنندج اعلام کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز شنبه ۲۸ دی ماه سالجاری ساعت ۱۶ با حضور مسولان وهنرمندان در نگارخانه ارشاد واقع در خیابان فردوسی برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: شهروندان وعلاقمندان به هنر خوشنویسی می‌توانند تا پنچ شنبه ۳ بهمن ماه هر روز از ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ از این نمایشگاه ارزشمند بازدید نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.