معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح‌های اشتغال‌زا در شهرستان مشهد و ۳ شهرستان دیگر توسط کارگروه امورزیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان تصویب شد.

تصویب طرح‌های اشتغال‌زا در خراسان رضویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  احمد یزدان‌پناه معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی در خصوص نتایج برگزاری کارگروه امورزیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، گفت: در این جلسه گزارش ارائه شده به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره تهیه و تدقیق گسل‌های شهر مشهد در محدوده شهر، حاشیه ۳۰ کیلومتری شهر و تعیین حریم های  آن تائید شد.
 
او افزود: کارگروه امورزیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان با طرح‌های احداث مجتمع ورزشی در شهرستان قوچان، واحد تولید کائولن در شهرستان تربت حیدریه و گلخانه پرورش قارچ در شهرستان بینالود موافقت کرد.
 
در این جلسه، طرح هادی روستای «دوین» در حریم شهر مشهد که در ۲/۱۷ هکتار و برای ۵۶۴ نفر تهیه شده است، نیز به تصویب کارگروه مذکور رسید.

انتهای پیام//ف.ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.