مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: واحد‌هایی که علمک گاز مقابل در ورودی آن‌ها نصب شده و تاکنون قرارداد اشتراک گاز منعقد نکرده‌اند تا پایان سال ۹۹ به آن‌ها سوخت مایع تعلق خواهد گرفت.

 نفت سفید به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاسمی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: در راستای تغییر الگوی مصرف سوخت و استفاده از گاز طبیعی، کاهش سوخت مایع تخصیصی به واحد‌های مستقر در مناطق گازرسانی شده باید مورد بازنگری قرار گیرد.

او هدف از تشکیل این جلسه را آخرین فرصت به واحد‌هایی عنوان کرد که در مناطق گازکشی شده قرار دارند و هنوز از سوخت مایع استفاده می‌کنند.

به گفته یاسمی، پس از تاریخ تعیین شده در صورت خودداری این واحد‌ها از اجرای این امر (دریافت اشتراک گاز) سهمیه سوخت حرارتی، گرمایشی و گاز مایع آن‌ها قطع خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در ادامه گفت: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود.

یاسمی با بیان اینکه اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده‌های نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۳۵۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.