امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با غیرقابل انکار دانستن نقش پلیس در اقتدار و امنیت کشور، گفت: با مجاهدت‌های کارکنان نیروی انتظامی راه برای هرگونه نا امنی توسط دشمنان انقلاب و آشوب طلبان در کشور بسته شده است.

نیروی انتظامی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  ماموستا ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار با جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: حضور پلیس در جامعه همواره اطمینان بخش خاطر مردم و باعث دلگرمی و مایه امید همه افراد جامعه بوده است.

او افزود: در جریان اغتشاشات ۲ ماه پیش اگر حضور به موقع پلیس در صحنه و برخورد قاطعانه با اجیر شدگان دشمنان انقلاب و عده‌ای جوان فریب خورده نبود اتفاقات بدتری در کشور رخ می‌داد، اما تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی جلوی خسارت‌های بیشتر را گرفت.
ماموستا محمدی بیان کرد: امروز دشمن به هر حیله‌ای متوسل می‌شود تا بتواند به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند، ولی با رهبری بی نظیر مقام عظمای ولایت، بصیرت مردم و حضور مقتدرانه نیرو‌های مسلح از جمله پلیس توطئه‌های آنان همگی خنثی شده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه ترور و به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان عنوان کرد وگفت: آن‌ها به خیال خود با این کار شنیع می‌توانند عزم و اراده مردم ایران را در حمایت از انقلاب و رهبری کم کنند، اما دقیقا برعکس چیزی که آن‌ها تصورش را داشتند، اتفاق افتاد.

او گفت: تشییع میلیونی و با شکوهی که از پیکر‌های مطهر شهدای مقاومت در عراق و شهر‌های مختلف کشور صورت گرفت خلاف خواسته سردمداران استکبار را متجلی ساخت و رعب و وحشتی مضاعف‌تر از قبل به جان آن‌ها انداخت.

ماموستا محمدی افزود: مراسم تشییع شهید سلیمانی و همرزمانش تبدیل به صحنه انسجام و اتحاد ملی شد تا جایی که غرب و رسانه هایشان نتوانستند از آن چشم پوشیده و مجبور شدند به شکست سیاست‌های استکباری و تروریستی خود اعتراف کنند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: البته رزمندگان اسلام در سپاه پاسداران انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته و با موشک باران مقر‌های آنان درس بزرگی به رئیس جمهور آمریکا و همپیمانانش دادند.

او در پایان تاسف و تسلیت خود را بابت سقوط هواپیمای مسافربری که روز چهارشنبه هفته پیش به اشتباه مورد اصابت قرار گرفت و به شهادت جمعی از هموطنان انجامید، اعلام کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.