بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنیم هدف اول مان شاد کردن دل مردم است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی میرزاجانپور بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان پس از بازگشت از مسابقات انتخابی المپیک توکیو اظهار داشت: در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق شدیم در ۵ بازی پشت سر هم به برتری دست پیدا کرده و بدون هیچ حرف و حدیثی توانستیم جواز حضور در مسابقات المپیک را کسب کنیم. به اعتقاد من یکی از سخت‌ترین بازی‌های مان در این مسابقات دیدار با کره جنوبی بود که خوشبختانه توانستیم آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان درباره عملکردش در این چند سالی که در تیم ملی حضور داشته بیان داشت: بعضی از بازیکنان نزدیک به ۱۵ سال و بعضی دیگر هم نزدیک به ۱۰ سال است که در تیم ملی حضور دارند. هر کدام از ما که در این چند سال برای تیم ملی به میدان رفته ایم هدف اولمان خوشحال کردن دل مردم بوده است و در هر مسابقه تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا پرچم ایران را بالا نگه داریم. به طوری که در این چند سال اخیر مردم از عملکرد تیم ملی والیبال رضایت داشته اند.


بیشتر بخوانید: مصدومیت و خستگی بازیکنان، دلیل عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در جام جهانی بود/ در ۳ سال گذشته ما فقط در جا زدیم


میرزاجانپور ادامه داد: در این مدت که در مسابقات انتخابی المپیک حضور داشتیم تلاش کردیم تا بتوانیم با گرفتن سهیمه دل مردم را شاد کنیم. زیرا این روزها مردم حال خوبی ندارند و روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذراند و امیدوارم که با گرفتن سهمیه توانسته باشیم کمی دل مردم را شاد کرده باشیم. 

بازیکن تیم ملی والیبال همچنین درباره همگروهی ایران با تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، لهستان، ژاپن، کانادا و ونزوئلا در رقابت‌های المپیک گفت: در رقابت های المپیک در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم و اگر می خواهیم که در المپیک نتیجه خوبی را کسب کنیم، باید با یک برنامه ریزی خوب و منسجم وارد مسابقات المپیک شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار