رایکا بابل دیروز توانست سومین برد خود را جشن بگیرد تا هم بعد از مدت‌ها به سه امتیاز دست پیدا کند و هم نگذارد فاصله امتیازی با بقیه رقیبانش بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نوزدهمین هفته لیگ دسته یک کشور که مانند همیشه با رقابتی سخت و فشرده دنبال می‌شود، دیروز برگزار شد و تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها توانست به سومین پروزی خود دست پیدا کند.

رایکا را می‌توان جزو استثنا‌های لیگ هم دانست از آنجا که در همین ۱۹ هفته سپری شده، سه مالک مختلف، سه کادر مدیریت اجرایی و سه گروه کادر فنی متفاوت داشته که هر کدام چند هفته‌ای را با این تیم گذراندند و سپس یا برکنار شدند و یا استعفا کردند.

حالا مدیرعامل تیم اکبر پرهیزگار است که هواداران بابلی تا به اینجا به او روی خوش نشان داده اند و سرمربیگری تیم هم به علی نظرمحمدی جوان سپرده شده است.

نظرمحمدی دو بازی اخیر را روی نیمکت رایکا نشسته و یک برد و یک باخت را تجربه کرد و به گفته بسیاری از کارشناسان، با حضور این سرمربی، عملکرد فنی این تیم در آینده متحول خواهد شد.

او دیروز در مصاحبه بعد از اولین پیروزی خود گفت " اگر رگ گردنم را بزنند، تیم را حفظ می‌کنم" تا به نوعی ثابت کند که برای رایکا با تمام وجود از خود مایه می‌گذارد.

رایکا تا هفته نوزدهم با ۳ پیروزی، ۷ تساوی و ۹ شکست ۱۶ امتیازی است و در رده هفدهم جدول ایستاده، جایگاهی که در دو فصل اخیر هم در آن بوده و برای سقوط نکردن دست و پا می‌زد.

نکته امیدوار کننده پیرامون رایکا این است که اگرچه نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، اما فاصله امتیازی کم با رقیبان انتهای جدولی قابل جبران به نظر می‌رسد و این تیم می‌تواند در هفته‌های آتی به رتبه‌های بالاتر فکر کند.

اکنون در جدول ملوان با ۱۷ امتیاز شانزدهم، سپیدرود با ۱۸ امتیاز پانزدهم، استقلال خوزستان با ۱۹ امتیاز چهاردهم و قشقایی شیراز با ۲۰ امتیاز سیزدهم است که نشان می‌دهد علاوه بر رقابت سخت صعود به لیگ برتر در بالای جدول، در پایین جدول هم شاهد رقابتی سخت برای سقوط نکردن خواهیم بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.