مسئول بازرسی سپاه عاشورا گفت: حرکت‌های مختلف جهادی نقش پر رنگ و بی‌بدیلی در تثبیت انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ رزمی مسئول بازرسی سپاه عاشورا در همایش جهادگران استان در پادگان شهدای محراب تبریز گفت: حرکت‌های مختلف جهادی نقش پر رنگ و بی‌بدیلی در تثبیت انقلاب اسلامی دارد و شما عزیزان در این حرکت مقدس نقش اصلی وویژه را انجام می‌دهید که باید این اقدامات تکثیر یابد.

او تزریق احساس یاس و ناامیدی در جامعه را از مهمترین اقدامات دشمنان برشمرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حتی یک خبر مثبت و امیدوار کننده از ایران اسلامی منعکس نمی‌کند و تمام تلاش شان این است که فلک زدگی، بدبختی و یآس و ناامیدی را در جامعه ما تزریق کنند و در مقابل این هجمه سنگین تبلیغاتی دشمن، فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیار موثر است و و ابعاد وسیع تری دارد.

سرهنگ رزمی پرورش نهال امید و شکستن عرصه تبلیغات منفی دشمن را از منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: تمامی فعالیت‌های گروه‌های جهادی، ناشی از آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است و مردم می‌بینند که، چه کسانی بدون ادعا در زمان بحران به یاری مردم می‌شتابند.

او افزود: قدرت ایمان عامل ضریبی به تمام قدرت هاست که توانسته قدرت ما را در مقابل دنیای کفر افزایش دهد که بتوانیم سینه سپر کرده و در مقابل جبهه باطل ایستادگی کنیم.

مسئول بازرسی سپاه عاشورا، ترور سردارشهید سپهبد قاسم سلیمانی را یکی از نمونه‌های تقابل جبهه‌ی حق علیه باطل برشمرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی زدن یک شخص نیست بلکه زدن یک تفکر است، چون ایشان نماد مقاومت و جسارت مقابل استکبار بود و از آنجایی که دشمنان در عرصه منطق و میدان نبرد توان تقابل با نیرو‌های الهی را ندارند لذا شبانه تصمیم به ترور می‌گیرند در صورتی که این شهادت یک نوع نقطه تحول عظیمی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

در ابتدای مراسم سرهنگ اسکندری مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: تمام تلاشمان این است که برنامه‌های گروه‌های جهادی را در محور مساجد برگزار کنیم و برنامه‌های بسیج باید مسجد محور باشد تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه کنیم.

او با اشاره به اینکه در بحث گروه‌های جهادی در سطح اقشار و بخش دانشجویی خدمات بزرگ و ماندگاری را شاهد هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم کادری در تراز انقلاب اسلانی تربیت کنیم تا در عرصه‌هایی که مردم نیاز به جهادگران انقلابی دارند حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.