مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: کلاس‌های حفظ موضوعی آئین همسرداری در قرآن کریم در مرکز افق آستان مقدس امامزاده سیدجعفر (ع) یزد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: کلاس‌های حفظ موضوعی قرآن با محوریت ،آیین همسرداری در قرآن کریم، به همت خانه قرآن یوسف زهرا (عج) و همکاری مرکز قرآنی امامزاده سید‌جعفر‌محمد (ع) یزد برگزار می‌شود.

او فزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی بنت الهدی حمیدی، حافظ کل قرآن کریم و از شاگردان خانه قرآن یوسف زهرا (عج)، آیات بسیاری با موضوعات مختلف جمع‌آوری شده که آیین همسرداری، ازدواج، طلاق و احکام خانواده از موضوعاتی است که به صورت تخصصی جمع آوری و در قالب کتاب گردآوری شده است.

حجت الاسلام زارع زاده ادامه داد: این دوره حفظ موضوعی قرآن کریم ویژه بانوان استان یزد در محل امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) واقع در بلوار جمهوری از سوی نویسنده کتاب تدریس می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در پایان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند از طریق شماره تماس ۳۶۲۷۲۱۳۲ ـ ۳۶۲۷۲۸۸۵ ثبت‌نام کرده و یا مشخصات خود را به شماره ۰۹۱۳۶۰۸۲۸۸۵ در ایتا ارسال نمایند.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.