فرماندار دلگان گفت:محور‌های مواصلاتی دلگان به ایرانشهر، دلگان به زهکلوت رودبار جنوب که بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بود، با فروکش کردن سیلاب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

مجتبی شجاعی فرماندار دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خطوط تلفن بخش جلگه چاه هاشم بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان که بر اثر سیلاب قطع شده بود، وصل شده است.

فرماندار شهرستان دلگان عنوان کرد: همچنین خطوط تلفن برخی از روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان که از چهار روز قبل بر اثر بارش شدید باران و سیل قطع شده بود، وصل شد.

او در ادامه گفت: محور‌های مواصلاتی دلگان به ایرانشهر، دلگان به زهکلوت رودبار جنوب که بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بود، با فروکش کردن سیلاب و تلاش راهداران بازگشایی شد.

این مسئول ادامه داد: همچنین تا عصر امروز محور مواصلاتی شهر گلمورتی مرکز این شهرستان به شهر چگردک مرکز بخش جلگه دلگان بازگشایی خواهد شد.

شجاعی تصریح کرد: برق برخی از روستا‌های بخش مرکزی و بخش جلگه چاه هاشم دلگان که بر اثر بارش شدید باران قطع شده بود، با تلاش پرسنل اداره برق این شهرستان وصل شده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار