رئیس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت استعفای ۲ عضو این شورا توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از استعفای ۲ عضو شورای شهر تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در تشریح جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز بدون حضور شهردار تهران برگزار شد و به ۲ موضوع متمم بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران و استعفای برخی از اعضای شورای شهر پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بررسی متمم بودجه سال ۹۹ گفت: متمم بودجه به کمیسیون ارجاع شده و ما درخواست نظرخواهی نسبت به این موضوع داشتیم.

هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت استعفای ۲ عضو شورای شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران نظر خود را درباره استعفای خانم‌ها آروین و خداکرمی بیان کردند و به عقیده آن‌ها نباید در این شرایط حساس این دو عضو شورای شهر این گونه عمل می‌کردند، اما باید بدانیم که روحیه افراد با یکدیگر فرق دارد و تأکید ما این بود که نباید وارد به این حرکات شویم.

او تصریح کرد: بحث سنگینی در این حوزه مطرح شد و اعضا توانستند نظر خود را به قبول ۲ عضو شورای شهر برسانند و شرایط حساس را برای آن‌ها تبیین کنند و ۲ عضو شورای شهر که قصد استعفا داشتند نیز نظر اعضا را پذیرفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار