رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان گفت: شب شعر فاطمی با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی ، شیوخ عشایر عرب، عموم مردم و با حضور شاعران آیینی در ۳ بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان، ، با اشاره به اقامه عزای برای فاطمه زهرا (س) و سپهبد شهید سلیمانی در ۴۰ مسجد شهری و روستایی گفت: این مراسم تا ۴۰ شب ادامه دارد که در این باره از ظرفیت عشایر، شعرا، هیأت‌های مذهبی، مبلغان و مبلغه‌ها و قرآن خوانان بهره می‌بریم.

او به دیدار هفتگی با خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان و همچنین یکی از بستگان شهیدابومهدی المهندس در روستای مَدَن شهرستان اشاره کرد و افزود: در مدراس دخترانه و با استفاده از تشکل‌های مردمی، برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام فاطمیه از جمله زنگ فاطمیه برگزار خواهیم کرد؛ از سوی دیگر عکس‌های شهدای مقاومت از سوی هیأت‌های مذهبی در مساجد، حسینیه‌ها و حجره‌ها نصب می‌شوند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی از سوی هیأت‌های مذهبی شهرستان تا اربعین سردار پابرجا خواهد بود و ۷ بهمن ماه در درب بقعه سید عباس تجمع عزاداران فاطمی و یادبود سردار سلیمانی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رویوران خاطرنشان کرد: شب شعر فاطمی را با حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی، شیوخ عشایر عرب، عموم مردم و حضور شاعران آیینی در ۳ بهمن ماه برگزار خواهیم کرد و در این باره ۶ شاعر عرب و ۴ شاعر فارس زبان استانی و کشوری به شعرخوانی خواهند پرداخت.

او با بیان اینکه سه شنبه همایش ائمه جماعات مساجد محوری شهرستان برگزار می‌شود، گفت: در هر محله ای، یک مسجد را به عنوان پایلوت برای فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی، شناسایی مشکلات و آسیب‌های محله انتخاب کردیم و از لحاظ تجهیزات و اعتبارات فرهنگی کمک‌هایی به ائمه جماعات خواهد شد.

انتهای پیام/ د  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.