مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رهایی گروگان ۵۵ ساله در کمتر از ۱۱ روزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

رهایی گروگان ۵۵ ساله در کمتر از ۱۱ روز

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران، مرد ۵۵ ساله در کمتر از ۱۱ روز از چنگال آدم ربایان رها شد.

سرهنگ"غلامرضا توکلی" فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران  گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در تاریخ یازدهم دیماه سال جاری در یکی از محلات شهر سوران بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های اظهارات شاهدان عینی در محل گروگان گیری مشخص شد مردی ۵۵ ساله توسط سرنشینان مسلح یک خودروی پژو پارس با تهدید سلاح گرم گروگان گرفته شده است.

سرهنگ توکلی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: آدم ربایان با اطلاع از شناسایی خود توسط پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و صبح روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از محلات شهر سوران رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم ربایی اختلافات قضائی آدم ربایان با فرد ربوده شده بوده است خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

دستگيري کلاهبردار مجازی در "زابل"

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری فردی خبر داد که با راه اندازی درگاه جعلی در فضای مجازی مبلغ ۴۰ میلیون ریال از یک شهروند کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ ۴۰ میلون ریال از حساب بانکی او در پی یک خرید اینترنتی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

او  افزود: مأموران پلیس فتا پس از انجام تحقیقات و انجام اقدامات تخصصی، جوانی ۲۴ ساله را که با ایجاد یک درگاه جعلی بانکی در فضای مجازی اطلاعات بانکی افراد را سرقت می‌کرد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: متهم با انتقال به پلیس فتا، به بزه ارتکابی و کلاهبرداری مبلغ ۴۰ میلون ریال از شاکی با روش جعل درگاه بانکی و سرقت اطلاعات بانکی او اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی زابل در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست، هنگام خرید اینترنتی با اصول و قواعد کار آشنا شده و قبل از وارد کردن اطلاعات حساب بانکی خود از اصالت درگاه بانکی و یا فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار