مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از استقبال جدی استان فارسی‌ها از سامانه جامع روابط کار خبر داد.  

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهراب مختاری با اشاره به هدف توسعه خدمات رسانی به شکل مدرن‌تر و الکترونیکی به جامعه کارگری وکارفرمایی، گفت: اطلاع رسانی و جلسات هماهنگی با تشکلات عالی کارگری وکارفرمایی ضمن ابلاغ برنامه‌ها و رویه به ادارات شهرستانی در سراسر استان فارس صورت گرفته و بستری را فراهم کرده تا جامعه هدف اداره‌کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی بتوانند با ثبت اطلاعات فردی و کارگاهی در سامانه جامع روابط کار احراز هویت کنند.

او با بیان اینکه استان فارس با بیشترین استقبال عمومی در جامعه هدف قرار دارد، افزود: این استان در رتبه نخست در کل کشور قرار گرفته است.

مختاری با بیان اینکه این سامانه دارای تمامی زیر بخش‌های اجرایی در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف شفاف سازی است، گفت: با استفاده از این سامانه کارفرمایان و کارگران می‌توانند خدمات بهتر و سریع‌تر و شفاف تری را دریافت کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: کارفرمایان وکارگرانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، با ارائه مدارک شناسایی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام و احراز هویت فردی کرده و کد رهگیری و رمز ورود به سامانه را اخذ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار