با حضور مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان سانحه هوایی تهران - کیف، در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلیمن ابوالحسن حسن زاده مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: سانحه سقوط هواپیما و جان باختن جمعی از هم وطنان ضایعه سنگینی برای ما و ملت ایران بود و دل هر انسان با وجدانی را به درد آورد.

او افزود: در خصوص چگونگی بروز این سانحه مسئولان سپاه و دولت توضیحات لازم را ارایه داده‌اند، اما متاسفانه برخی از این حادثه سوء استفاده کرده و در فضای مجازی عقده گشایی و تخریب سپاه را در دستور کار قرار داده‌اند.

حسن زاده بیان داشت: سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن در مبارزه با تروریسم و پس از آن در سیل خدمات ارزنده‌ای را ارایه داده و تلاش‌های این نیروی انقلابی برای هیچ کس پوشیده نیست و در آبگرفتگی اخیر اهواز با تمام ظرفیت وارد عمل شدند و گروه‌های جهادی با ایثارگری تا آخرین لحظات در کنار مردم بودند.

مدرس حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: در کشور ما راه برای اعتراض هنوز مشخص نیست و وزارت کشور و دولت تاکنون مجوزی را برای تجمع و انعکاس اعتراض‌های مردم صادر نکرده است و همین باعث شده که بسیاری از اعتراضات به خشونت انجامد و هیچگاه منکر این نمی‌شویم که ممکن است در اعتراضات افرادی بیگناهی هم کشته شوند چرا که رهبر معظم انقلاب نیز برای رسیدگی به خانواده این افراد تاکید فراوان داشتند.

او ادامه داد: در پی هدف قرار دادن هواپیمای مسافری اوکراین با تمام وجود عذرخواهی کرد در حالی که آمریکا هیچگاه برای سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی عذرخواهی نکرد.

حجت الاسلام حسن زاده گفت: در پی سانحه هوایی روز‌های اخیر، سردار حاجی زاده در سخنان خود آرزوی مرگ کردند چرا که خطا خطای بسیار بزرگی بود، اما نباید این صداقت و شفافیت را نادیده گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.