مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی مراسم ختم قرآن برای جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به برگزاری مراسم ختم قرآن سراسری کشور برای جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین، به همین منظور مراسم ختم قرآن کرمانشاه سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن ابی طالب فرهنگیان فاز یک برگزار خواهد شد.

او ضمن دعوت از عموم مردم کرمانشاه برای حضور در این مراسم پرفیض یاد جانباختگان سانحه هواپیمایی را گرامی‌داشت و از خداوند منان علو درجات را برای ایشان خواستار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن تعداد زیادی از فرزندان ایران اسلامی مصیبت بزرگی بود که به وجود آمد آن هم بعد از حلاوت انتقام سختی که از دشمنان گرفته شد و در تاریخ بی سابقه بود و همه را متأثر کرد.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیرو‌های مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلبی همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار دلیر، حاجی‌زاده که خار چشم دشمنان بوده و هستند، ستودنی است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.