نجات جان مادر باردار چادر نشین محاصره در سیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از نجات جان مادر باردار بد حال چادر نشین که در محاصره سیل اخیر در منطقه رحمت آباد سیب و سوران قرار گرفته بود خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: دست اندرکاران سلامت استان به حالت آماده باش با نظارت‌های مستمر از سلامت مردم مراقبت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: علاوه بر نجات جان این مادر عشایر چادر نشین ۵ مادر باردار از زمان وقوع سیلاب‌ها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طی اقدام عملیاتی تیم‌های بهداشت، درمان و اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل گردیدند که در حال حاضر وضعیت آنان مطلوب است.

هاشمی شهری اشاره کرد به محض اعلام گرفتار شدن بخشی از چادر نشینان در مناطق عشایری رحمت آباد رئیس مرکز بهداشت سیب و سوران و کارشناسان بهداشت ودرمان شهرستان به منطقه اعزام و وضعیت سلامت افراد ساکن در منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

ایوب کرد تمینی رئیس مرکز بهداشت سیب وسوران اظهار داشت: باهماهنگی اداره راهداری وهلال احمر یک دستگاه لودرنیز به منطقه اعزام شد.

او گفت: مادر باردار بدحال که تمامی مدارک پزشکی و دفترچه‌های آنان دچار آب گرفتگی شده بود بوسشیله لودر به سیلاب عبور داده شد و با آمبولانس به مرکز خدمات جامع سلامت منتقل گردید.

مادر باردار با ۲۸ هفته بارداری که دچار سرما خوردگی شده است به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.