معاون صدای سازمان صدا و سیما در قزوین گفت: بسیاری از مردم اول شبکه استانی خودشان را گوش می‌کنند سپس به شبکه‌های ملی، توجه دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در جمع کارکنان شبکه رادیویی قزوین افزود: افزود: از زمانی که برنامه‌های رادیویی در اپلیکشن ایران صدا بارگذاری می‌شود، نقاط قوت خوبی مشاهده شده است و بسیاری از مردم اول شبکه استانی خودشان را گوش می‌کنند سپس به شبکه‌های ملی، توجه دارند.

شاه آبادی با بیان اینکه رادیو قزوین سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ ساعت برنامه تولید می‌کند، گفت: رقابت در چنگ زدن مخاطب بالا رفته است و در این فضا باید بپذیریم بسیاری از تحولات رخ داده است و مردم قدرت انتخاب دارند.

معاون صدای رسانه ملی با تأکید بر اینکه اگر رادیو می‌خواهد موثر باشد باید بر دو محور امتدا پیام و تولید ۳۶۰ درجه‌ای توجه کند، گفت: برنامه سازان نزدیک‌ترین افراد به هدف و محتوا هستند و باید پایه محتوایی برنامه‌های رادیویی، بومی باشد.

او افزود: نگاه برنامه سازان بومی، نباید فقط به استان محل سکونت شان معطوف باشد و باید تولید برنامه‌های سراسری را هم در دستور کارشان قرار دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.