مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان گفت: سامانه ارتباط مردمی شهرداری زاهدان چهارشنبه‌ها آماده پاسخگویی آنی به مردماست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، پیمان نارویی مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان با اشاره به پاسخگویی مستقیم مدیران این شهرداری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به شهروندان گفت: این طرح به منظور ارتباط بیشتر مسوولان شهرداری با مردم، بیان مشکلات و راه حل مناسب برای رفع آن‌ها در روز‌های چهارشنبه هر هفته به اجرا در آمده است.

پیمان نارویی  اظهار داشت: روز‌های چهارشنبه به درخواست بیش از ۴۰ نفر از شهروندان زاهدانی پاسخ آنی داده می‌شود.

او با اشاره به اینکه اهمیت غیر قابل انکار ارتباط مردمی از میان سایر نقش‌های تعریف شده مسوولان نمایان‌تر و بارزتر است، افزود: در این ارتباط دو سویه، جلب رضایت شهروند، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات شهروندان و پاسخگویی صریح و شفاف از اهداف مورد نظر مدیران مناطق شهرداری است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان پاسخگویی به سوالات شهروندان و راهنمایی آن‌ها در ارتباط با خدمات شهری، ثبت و ساماندهی فوریت‌های شهری، کاهش مراجعه حضوری شهروندان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و نهادینه سازی فرهنگ تعامل و پاسخگویی بین مردم و مسوولان را از جمله نتایج حاصل از عملکرد سامانه ۱۳۷ عنوان کرد و گفت: بهبود سلامت اداری و استفاده بهینه از داده‌های این مرکز در راستای آسیب‌شناسی مسائل شهری از دیگر اهدافی است که شهرداری زاهدان دنبال می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به سرعت پیشرفت فناوری‌های ارتباطی در دنیای امروز، برای شنیدن صدای شهروندان و انتقادات و پیشنهادات آنان به صورت لحظه ای، استفاده از فناوری‌های نوین و طراحی نسخه تحت وب و موبایلی سامانه ۱۳۷ مدنظر قرار گرفت تا شهروندان بتوانند همانند یک گزارشگر عکس‌ها و فیلم‌های موردنظر خود را به این سامانه ارسال کنند.

نارویی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند اپلیکیشن اندروید ۱۳۷ را از وب‌سایت مرکز ارتباط مردمی زاهدان یا کافه بازار دانلود کنند و علاوه بر امکان ثبت و پیگیری پیام با استفاده از این اپلیکیشن به صورت آنلاین عکس، فیلم یا صدای خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز ۱۳۷ با بررسی مستندات ارسالی به نحو بهتری بتوانند پاسخگوی درخواست‌های شهروندان باشند.

او افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصول شهروند مداری، محله گرایی، مشارکت مردمی، رفع فوری مشکلات شهری و پاسخگویی به مشکلات بدون وقفه را سرلوحه گسترش فعالیت‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار