مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان از اعزام دو کامیون حاوی موادغذایی هلال احمر این استان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه یک کامیون ۱۰ تن شامل مواد غذایی مورد نیاز سیل‌زدگان شب گذشته راهی سیستان و بلوچستان شد گفت: یک تریلی کانتینردار دیگر بارگیری و بعدازظهر امروز برای کمک به هموطنان سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود.

او افزود:عمده اقلام ارسال شده شامل موادغذایی، قند، شکر، کنسروجات، حبوبات، آب معدنی، انواع موادغذایی و غیره از انبار‌های ذخیره این استان به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه موادمورد نیاز معمولا از طریق هلال احمر کشور به استان‌ها ابلاغ می‌شود ادامه داد: محموله‌های ارسالی براساس دستور هلال احمر کشور از انبار‌های جمعیت هلال احمر بارگیری و ارسال شده است.

محمدخانی در پایان در خصوص وضعیت ذخائر انبار‌ها در این استان گفت: خوشبختانه وضعیت ذخائر اقلام مورد نیاز در انبار‌های استان وضعیت مطلوبی است و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار