رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت:به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که امتیاز تیم مقاومت البرز از استان خارج شود و از این تیم به خوبی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور بیک وردی رئیس هیئت فوتبال استان البرز درباره شایعاتی مبنی بر واگذاری امتیاز تیم فوتسال مقاومت البرز اظهار داشت: این صحبت‌هایی است که هر فصل زده می‌شود و چیز جدیدی نیست، اما مطمئن باشید به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم که امتیاز تیم مقاومت از این استان خارج شود. تمام تلاش ما در هیئت فوتبال این است که از این تیم به خوبی حمایت کرده تا با اقتدار در رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر شرکت کند.


بیشتر بخوانید: داورزنی: تیم‌های صعود کرده به پلی آف، شایستگی رسیدن به این مرحله را داشتند


او افزود: صحبت از فروش امتیاز فروش این تیم هر فصل مطرح می‌شود، اما همان طور که گفتم مطمئن باشید ما در هیئت فوتبال استان اجازه نمی‌دهیم امتیاز مقاومت از این استان خارج شود.

رئیس هیئت فوتبال البرز درباره رضایت باشگاه مقاومت البرز از امکاناتی که در اختیار این تیم گذاشته شد بیان داشت: فراهم کردن امکانات بخشی از وظایف هیئت فوتبال است و برنامه ریزی ما هم بر این اساس است که تا آن جا که توانایی داشته باشیم این امکانات را برای تیم‌های استان فراهم کنیم.

بیک وردی ادامه داد: همین الان تیم ویستامهر البرز در لیگ دسته دوم بازی می‌کند و ما شرایطی را برای این تیم فراهم کرده ایم که بتوانند از امکانات سالن انقلاب کرج به خوبی استفاده کنند. امیدوارم که با حمایت‌هایی که از این تیم هم صورت گرفته به زودی شاهد صعود آن‌ها به لیگ دسته یک باشیم.


بیشتر بخوانید: لک: تجربه کم بازیکنانم باعث شد شکست بخوریم / در پلی آف از داوران بهتری استفاده شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار