سخنران دوازدهمین یادواره ۱۸ شهید والامقام محله حاجیکلا بهنمیر گفت: سردار سلیمانی هم در حیات و هم با شهادتش به اسلام خدمت کرد.

حجت الاسلام محسن زاده سخنران دوازدهمین یادواره ۱۸ شهید والامقام محله حاجیکلا بهنمیر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه سردار سلیمانی هم در حیات و هم با شهادتش به اسلام خدمت کرد، گفت:سردار سلیمانی در طول زندگی پربرکتش بار‌ها تا آستانه شهادت پیش رفت، اما به اراده الهی او زنده ماند تا کار‌های بزرگی انجام دهد.

او افزود:سردار سلیمانی مجاهدی تمام عیار بود که در همه زمینه‌ها نخبه بود و ولایت مداری از شاخصه‌های بارزش بود.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه اگر چه دشمنان سردار سرافراز ما را حذف فیزیکی کردند، ولی نگران نباشید که بعد از رفتنش جبهه مقاومت زنده است، گفت:چنانچه با شهادت امام حسین (ع) نهضتش تمام نشد بلکه اربعین حسینی هر سال پرشورتر و پرفروغ‌تر از سال‌های گذشته برپا می‌شود.

او افزود: پیام حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشیع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی این بود که ما پای آرمان‌های ایشان، دفاع از مقام معظم رهبری، جبهه مقاوم، فرهنگ شهادت طلبی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ایستاده ایم.

دوازدهمین یادواره ۱۸ شهید والامقام محله حاجیکلا بهنمیر با عنوان شب نشینی در بهشت، با سخنرانی حجت الاسلام محسن زاده، روایتگری سردار احمدیان از یادگاران دفاع مقدس و مدیحه سرایی مداح اهل بیت، محمود بذری و حضور مردم و مسئولان در حسینیه این محله برگزار شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.