معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به لزوم برندسازی جاذبه‌های گردشگری شهر اردبیل با کمک مجموعه شهرداری اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه مشترک با شهرداری اردبیل، گفت: سرمایه‌گذاری فرهنگی مشترک با شهرداری اردبیل می‌تواند نتایج بسیار خوبی برای گردشگری شهر اردبیل داشته باشد.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به گردشگران به مجموعه شهرداری اردبیل پیشنهاد شد، افزود: مقرر شد این برنامه‌ها در قالب یک تفاهم نامه به امضای دو مجموعه برسد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: میزبانی اردبیل در رویداد ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو در صورتی می‌تواند به نحو ایده‌‎آل انجام گیرد که مشارکت مجموعه شهرداری اردبیل را نیز با خود به همراه داشته باشد.

حمید لطف الهیان، شهردار اردبیل نیز در این جلسه گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت منطقه نمونه گردشگری شورابیل هزینه شده است و این موضوع می‌تواند علاوه بر افزایش تعداد گردشگران باعث افزایش سرمایه گذاری در این حوزه نیز شود.

او با اشاره به اینکه گردشگری حوزه‌ای فرادستگاهی است، افزود: آماده همکاری با مجموعه میراث فرهنگی استان برای توسعه گردشگری شهر اردبیل هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.