چهار کیلومتر ا مسیر جنوب سمناندر فاز اول فاز اول رزمایش خدمت متعالی برق انجام می شود.

سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان هم گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه رزمایش خدمت متعالی برق در سمنان بیست و پنجمین مانوری است که در سال جاری توسط شرکت توزیع برق استان انجام شده است گفت: به طور معمول ماهانه تعداد ۲ مانور در سطح استان توسط شرکت توزیع برق استان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه در این مانور تعداد ۹ تیم عملیاتی متشکل از ۶۹ نیروی بالارو و سیم بان حضور یافته اند افزود: ۱۰ خودرو سبک و ۴ خودرو سنگین نیز در این رزمایش به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ابراز داشت: هدف از این مانور آمادگی نیرو‌های عملیاتی در زمان بحران بوده و با توجه به طول ۲۰ کیلومتری مسیر جنوب سمنان در این زمان ۴ ساعته اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق بیش از چهار کیلومتر از این مسیر در فاز اول انجام می‌شود.

سید عباس دانایی فرماندار سمنان در این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه امروز با تلاش شرکت توزیع برق و با توجه به لزوم بهسازی شبکه برق در جنوب سمنان این رزمایش برگزار شده است گفت: طبق تعهد شرکت توزیع برق در سفر استاندار به مناطق جنوبی سمنان مقرر ئشده که برق این مناطق به سرعت اصلاح و بهسازی شود.

او افزود: در این رزمایش عملیاتی که در زمان معمولی در ۱۸ روز کاری انجام می‌شود را به ۴ ساعت کاهش داده و این سرعت عمل در اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق بسیار مهم است.

فرماندار سمنان ابراز داشت: اصلاح و بازسازی برق در مناطق جنوب سمنان می‌تواند کمک مهمی به روستا‌ها و واحد‌های تولیدی این مناطق داشته باشد.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.