زئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت:هفته ششم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان در دو رشته تفنگ و تپانچه با معرفی تیم و نفرات برتر به پایان رسید.

هفته ششم لیگ دسته یک تیراندازی آقایان معرفی تیم و نفرات برتر به پایان رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،غیاثی رئیس هیات تیراندازی استان ایلام گفت:این رقابت‌ها به میزبانی هیات همدان در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که در رشته تفنگ بادی و با رقابت ۶ تیم، تیم های، نزاجا، هیات ایلام و هیات مازندران با غلبه بر تیم‌های شهید لطفی هوافضا، ماتریس و هیات همدان به پیروزی رسیدند.

او افزود:در رشته تپانچه بادی نیز در رقابت ۱۲ تیم، تیم‌های نزاجا، بانک کارآفرین، شهید لطفی هوافضا، فرمان مشهد، پردیسان و شهید مهرانی برابر تیم‌های اسپوتا، هیات همدان، غدیر، هیات ایلام، آتی تابناک و ماتریس به پیروزی دست یافتند.

غیاثی ادامه داد:در فینال تپانچه بادی، حمیدرضا مصطفوی از شهید لطفی هوافضا، علی آذر پیر از هیات همدان و حسین ظفر جعفر زاده از فرمان مشهد به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

او اضافه کرد:در فینال تفنگ بادی نیز، پارسا امیدیان از هیات ایلام، ابراهیم فتحی از نزاجا و دانیال شریفی از هیات ایلام به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

غیاثی بیان کرد:مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با اکبر محمودی مشاور عالی فدراسیون، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ، مسعود کلهر خبره ورزشی و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.