عالی درباره نحوه تقاضا برای شارژ مجدد کارت بلیت اعتباری خبرنگاران توضیحاتی داد.

نحوه درخواست شارژ مجدد کارت بلیت اعتباری خبرنگاران اعلام شدعلی عالی مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط شارژ مجدد کارت بلیت  خبرنگاری گفت: خبرنگارانی که اعتبار اولیه کارت بلیت آنها به پایان رسیده است درخواست خود را به همراه کارت بلیت به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارائه می‌کنند و معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری تهران مراتب شارژ مجدد کارت بلیت آنها را انجام می‌دهد.

مدیر روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: به دنبال رایزنی با همکاران هستیم تا ایستگاه‌های منتخب را جهت ارائه شارژ کارت بلیت اعتباری خبرنگاران معرفی کنیم تا خبرنگاران بتوانند با شرایطی بهتری نسبت به دریافت کارت بلیت خود اقدام کنند.

عالی در پاسخ به این سوال که آیا برای شارژ مجدد کارت بلیت خبرنگاری بازه زمانی مشخصی وجود دارد، گفت: به طور حتم کارت بلیت اعتباری خبرنگاری در یک زمان معمول خالی از اعتبار می‌شود و به عنوان مثال اگر زودتر از بازه یک یا دو ماهه شارژ اولیه آن (۴۰۰ هزار تومان) به پایان برسد حاکی از اشکال در نحوه استفاده آن است.

او تاکید کرد: خبرنگاران جهت شارژ مجدد کارت بلیت خود باید مراتب درخواست خود را به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار