بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای مقاومت و سانحه هوایی هواپیمای مسافربری اوکراین در مسجد فاطمه الزهرا شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یداللهی رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در فارس در این مراسم با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اهل تفکر و تعقل و پیشتاز در عمل بوده است، گفت: سردار شهید سلیمانی به کمک محور مقاومت در منطقه تمام نقشه‌های آمریکا، اسرائیل و غرب را در هم پیچید.

او، بیان کرد: نقشه آمریکا و غربی‌ها این بود که با تجزیه کشوری مانند سوریه و عراق، نیرو‌ها و دولت‌های تحت نفوذ اسرائیل و خود را به مسند قدرت بنشانند.

رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه در فارس تصریح کرد: با عملیاتی شدن نقشه‌های شوم این دشمنان، دیگر حزب الله و هیچ گروه مقاومتی نمی‌توانست به حیات خود ادامه بدهد.

یداللهی ادامه داد: کار بزرگ دیگر شهید سلیمانی و همرزمانش در محور مقاومت مبارزه با داعش و حذف آن بود، داعشی که امنیت و ارامش را از منطقه گرفته بود.

مسئول دفتر امام جمعه شیراز افزود: امروز حزب الله، در اوج آمادگی قرار دارد و مانند یک شمشیر زیر گلوی اسراییل قرار گرفته است.

او، تاکید کرد: سردار سلیمانی نمونه کاملی از دو ویژگی مهم ولایت پذیری و ولایت یاری است.

یداللهی اضافه کرد: ساده زیستی، پاکدستی، دشمن ستیزی، واکنش انقلابی به بدخواهان و ترجیح دادن منفعت نظام به منافع شخصی از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود که او را از دیگران متمایز می‌کرد.

مسئول دفتر امام جمعه شیراز با اشاره به سانحه هوایی دلخراش بویینگ ۷۳۷ اوکراین اظهار کرد: در این حادثه جوانان نخبه‌ای را از دست دادیم که به طور یقین با عاملان این حادثه برخورد قاطع می‌شود.

او، گفت: دشمنانی که عقده‌ها و کینه‌های این کشور را به دل دارند، می‌خواهند از این شرایط سو استفاده و تسویه حساب شخصی کنند.

سردار یداللهی بیان کرد: ما باید در این شرایط مراقب باشیم تا دشمنان قسم خورده از این شرایط به نفع خودشان استفاده نکنند و بار دیگر با وحدت این دشمنان را نا امید کنیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار