اقدام بشر دوستانه شرکت اکتیویژن برای آتش سوزی استرالیا

شرکت اکتیویژن اعلام کرد درآمد به دست آمده از بسته الحاقی خود را به استرالیا اهدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اکتیویژن لحظاتی قبل در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد که تمامی درآمد کسب شده از فروش بسته الحاقی بازی Call of Duty: Modern Warfare Outback برای کمک به خاموش کردن آتش در استرالیا به خیریه اهدا می‌شود. برای آن دسته که از جزئیات این بسته الحاقی خبر ندارند باید گفت، این عنوان شامل یک لباس جدید برای شخصیت قابل استفاده، یک اسلحه تک تیرانداز، یک پوشش اسلحه چرم و چند مورد دیگر است. این بسته الحاقی به قیمت ۱۸۰۰ COD (واحد پول درون بازی)، حدودا ۲۰ دلار، است. علت این عمل آن است که قسمت زیادی از استرالیا درگیر آتش سوزی شده است و خیلی از حیوانات در این قاره تلف شده‌اند، در قسمت‌های دیگر تعداد زیادی از خانه‌ها کاملا سوخته و برخی افراد جان خود را از دست داده‌اند.

مدتی محدود برای کمکی بزرگ

این بسته الحاقی مدتی است که در بازی قابل خریدن است. با شهرت پیدا کردن این عنوان بعضی کاربران به شرکت اکتیویژن پیشنهاد دادند تا درآمد حاصل از فروش این محصول را به قربانیان و خسارت‌های این آتش سوزی اختصاص دهند و حالا این شرکت بالاخره این عمل را به طور رسمی در برنامه‌های خود قرار داد. نکته عجیب اینجاست که این بسته تنها تا ۳۱ ژانویه در دسترس عموم قرار دارد، این عمل باعث شده تا انتقاداتی صورت بگیرد که چرا این مدت زمان محدود است. عده‌ای از کاربران معتقدند این شرکت بهتر است تا پایان آتش سوزی بسته الحاقی را در بازی خود فعال نگه دارد تا مردم بتوانند با خرید آن در کمک به دیگران سهیم باشند.

عمل بشر دوستانه شرکت اکتیویژن

اگر شما این بسته را در گذشته دریافت کرده‌اید هیچ نگران نباشید، شرکت اکتیویژن اعلام کرده که تمامی درآمد خود از این بسته الحاقی را به خیریه می‌دهد و این مبلغ شامل میزان فروش شرکت قبل از اعلام برنامه هم می‌شود. گفتنی است که این شرکت تنها کمپانی نیست که این عمل بشر دوستانه را پیش گرفته است. چند روز پیش شرکت بانجی اعلام کرد که لباس‌های جدیدی برای فروش عرضه کرده است که تمامی درآمد فروششان را قرار است به حمایت از آتش نشانان استرالیا واگذار کنند. لازم به ذکر است شرکت اکتیویژن هنوز مشخص نکرده است که مبلغ دریافتی را به چه سازمان و یا خیریه‌ای اهدا می‌کند.


بیشتر بخوانید: به The Last of Us: Part 2 افتخار خواهید کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار