احتمال معرفی سامسونگ Galaxy S20 بدون دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

با نزدیک شدن به معرفی Galaxy S20 خبر می‌رسد که احتمالا این گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ مجهز نیست.

سامسونگ Galaxy S20 دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در حال توسعه یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برای گوشی‌های پرچمدار آینده خود، سری Galaxy S20 است، اما اطلاعات جدید افشا کرده‌اند که این لنز پیشرفته قرار است فقط روی یکی از مدل‌های پرچمدار آینده سامسونگ باشد.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید ساعت Galaxy Watch Active 2 منتشر شد


Galaxy S20 و +Galaxy S20 با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند

بر اساس گزارش Ice Universe، هیچکدام از گوشی‌های Galaxy S20 و +Galaxy S20 با دوربین پیشرفته ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ تولید نخواهند شد چرا که این لنز برای مدل Galaxy S20 Ultra، گرانترین و پیشرفته‌ترین مدل سری Galaxy S20 رزرو شده است. مدل استاندارد Galaxy S20 و +Galaxy S20 به جای دوربین شایعه شده ۱۰۸ مگاپیکسلی، قرار است لنز ۱۲ مگاپیکسلی داشته باشند. لنز ۱۲ مگاپیکسلی از سال ۲۰۱۶ و با معرفی Galaxy S7، روی گوشی‌های سامسونگ استفاده شده، ولی این دفعه تغییری بزرگ را برای آن در نظر گرفته است.

این تولیدکننده کره‌ای گوشی‌های هوشمند، سایز پیکسل دوربین جدید پرچمدار خود را تا ۱.۸ میکرومتر ارتقا داده است. علاوه بر این، باید گفت لنز‌های ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی که پیش از این در مدل‌های میان‌رده سامسونگ دیده شده، دارای سایز پیکسل ۱.۶ میکرومتری بوده‌اند، بنابراین دوربین جدید سامسونگ به طور قابل چشمگیری بزرگتر خواهد بود. با توجه به اطلاعاتی که از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ شایعه شده، می‌توان این انتظار را داشت که دوربین خانواده Galaxy S20 عملکرد بهتری نسبت به خانواده Galaxy S10 و Note 10 خواهند داشت.

سامسونگ Galaxy S20 دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ندارد

گفته می‌شود سامسونگ Galaxy S20 و +Galaxy S20 در تاریخ ۱۱ فوریه همراه با Galaxy S20 Ultra رونمایی خواهند شد. علاوه بر این گوشی‌ها، گوشی هوشمند تاشوی Galaxy Bloom و هندزفری بی‌سیم Galaxy Buds با قابلیت‌های جدید معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار