مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با حضور راهداران شهرستان‌های قلعه گنج و رودبار جنوب ۲ محور مسدود قلعه گنج – رمشک و رودبار- ایرانشهر بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: محور قلعه گنج – رمشک در محل روستای چاه حسن علی قلعه گنج به علت تخریب قسمتی از محور توسط سیلاب از عصر دیروز مسدود شده بود که با تلاش عوامل راهداری قلعه گنج بازگشایی شد.

او با بیان اینکه لزوم تردد ایمن مردم و رانندگان در محور‌ها از اولویت‌های حوزه راهداری است افزود:علی رغم فرو کش نکردن سیلاب در محدوده چاه حسن علی راهداران توسط دستگاه‌های راهداری و هدایت سیلاب به محل پل‌های مجاور و ترمیم جاده محور را بازگشایی و زیر بار ترافیک قرار دادند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از بازگشایی محور رودبار – ایرانشهر هم خبر داد و گفت: یا همت راهداران شهرستان رودبار و ارسال دستگاه‌های کمکی راهداری محور رودبار جنوب به ایرانشهر بازگشایی شد.

جمیلی از ادامه ترمیم آبنما‌های این محور توسط عوامل راهداری خبر داد و گفت:محور قلعه گنج – جاسک هم که به علت طغیان رودخانه فصلی این محور مسدود شده بود بازگشایی و تردد در آن جریان یافت.

او از از مسدود بودن آبنما‌های محور‌های فرعی مظفر آباد و آبسردوئیه در شهرستان‌های کهنوج و روبار به علت وجود سیلاب در بستر رودخانه هلیل رود خبر داد و گفت: به محض فراه شدن شرایط و ایمنی تردد این آبنما‌ها هم برای عبور و مرور مردم محلی بازگشایی خواهد شد در حال حاضر مسیر جایگزین از محور رودبار – بهادر آباد به کهنوج است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: یقینا مردم و مسافرانی که در جاده‌ها تردد کرده اند شاهد این حرکت‌های جهادی بوده اند که علی رغم دعای خیر مردم خداوند نیز خیر دنیوی و اخروی را به این تلاشگران عنایت خواهد نمود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمل و نقل ، سیل کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.