معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: با توجه به افزایش تقاضا به دنبال ۲ برابر کردن ظرفیت شرکت‌ها تاسقف ۳۰ هزار مخزن تا نوروز ۹۹ هستیم.

افزایش ۲ برابری مراکز گازسوز کردن خودرو‌ها تا نوروز ۹۹به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: نام و آدرس این مراکز در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ثبت شده است، اما امکان دارد این مراکز جهت تسهیل فرآیند افزایش یابد.

وی افزود: بررسی و تایید مراکز مجاز تا دو هفته آینده انجام خواهد گرفت و پس از آن مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

قاسمی تصریح کرد: میزان مصرف سی ان جی در کشور از ۲۴ میلیون متر مکعب عبور کرده است و تقاضا نیز برای گاز سوز کردن خودرو‌ها تا ۵۰ درصد نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا به دنبال دوبرابر کردن ظرفیت شرکت‌ها تاسقف ۳۰ هزار مخزن تا نوروز ۹۹ هستیم.

وی در پایان گفت: تا دو هفته آینده مخازن به صورت رایگان به مراکز مجاز دوگانه سوز کردن خودرو‌ها واگذار می‌شود با این وجود در حال حاضر مردم می‌توانند با هزینه خودشان به این مراکز مراجعه کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.